۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

برای آمدنت ........ عشق بین من و تو تا نداره .........



زندگی با تو معنی دگر خواهد داشت . صبر کردن ها ءشب نخوابی ها . کابوس های متوالی ءغروب های پی در پی جمعه و نگاهی مایوس به در  اطاق ء سال هایی که به تنهایی گذشتند پاییزهایی که صدای خش خش برگ ها طنین انداز هم گوش نواز و هم گوش خراش بودند نیمکتی که رویش را خاطره و برگ و غبار و نفرت گرفته بود . حسرت های شباتنه و باز منتایی که خون و اشک را بر خود میدید و پتویی با لکه های قهو ای . اینها گذشتند . صبر بود صبر . فلاش بکی به عقب :کسانی که خیلی وقت پیش پل ساختن و رفتند و دلفریب زیبا اما گذرا بودند قصد ماندن نداشتند فقط برایشان تففننو بازی بیش نبودم . اما این بازی یک طرفه بود باخت برای من همیشگی و بدون برد وای این حرفها این مطلب جایز نیست چون تو بهترین ترنم هستی درو ن زندگیم آمدی  . با تو بودن نفس کشیدن معنای دگر خواهد داشت

۶۵ نظر:

  1. در فصل تگرگ عاشقت می مانم
    با ریزش برگ عاشقت می مانم
    ساقیا .. حافظا .... :D
    تا لحظه ی مرگ عاشقت می مانم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا همیشه تا این فراتر از آخر تا دنیا فصل برگریزان امسال هوایی دگر دارد . زیر باران با تو خیس شدن عالمی دگر دارد ...... ساقیا .....حافظا .......... سعدیا ....... اوه اونارو بیخی تا اون دنیا عاشسقت میمانم

      حذف
  2. تیتر عالی بود .مبارکه پس از این به بعد نوشته هات یکم متفاوت میشه :) این نظر بالا رو پاک کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی . به همین خیال باش مطالب نه خهههههههههههه

      نظر بالا رو بر خلاف عقایدم و آزادی بیان و از این حرفها پاک کردم . :) بجز تو زندگی هم فرمودند که پاک کردم

      حذف
  3. مهرداد عزیز
    خیلی خوشحالم که از تنهایی در اومدی
    از طرف همسرم هم بهت تبریک میگم
    خوشبخت وشاد باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی محمد جان از طرف من و حسین بهت تبریک میگم روزهای خوشسی داشته باشین

      حذف
  4. ای جونممممممم
    داماد گل خودمهههههههههه
    شاد باش میگم به جفتتون
    بوسسسس از روی ماه جفتتون
    اشکان

    پاسخحذف
  5. مهرداد ما این پسرمونو تو پر قو بزرگش کردیم نبینم کمتر از گل بهش بگی هاااااا که با من و ژوبی طرفی :P
    ضمنا ما توی خاندانمون یه رسمی داریم واسه داماد خانوادمون که بهتره همسرت به طور خصوصی بهت بگه :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خو منم تو پر طاوس میزارم میزارم رو سرم .

      هوای منو هم داشته باشینننننننن:)

      حذف
    2. رو کدوم سر؟ :D
      هواتو دارم دامادمممممم:)
      خاندان ما کلا داماد دوست هستن ;)
      اشکان

      حذف
    3. امان از ........ همون سر که رو صورت قرار گرفته

      مرسیییییییییییییییییی

      حذف
  6. بالاخره این جمعه اومد ��؛)

    پاسخحذف
  7. پاسخ‌ها
    1. ایشالا برا خودت شیرینی خوریم ممنونمممممممممممم

      حذف
  8. شوکه شدم
    پس برا همین بود فنجان قعهوه رو رو یارو چپه کردی گفتم به این دستپاچگی عجیب شده بیچاره تاونه شو یارو داد قهوه داغ روی شلوارش خوب شد بالاتر نریختی حالا کی دیه بیضه بده
    همین شبا به کامی میگم چند تا بطری بگیره یک جشن حسابی علتشو به اونا نمیگم نترس پولشو از حقوقت کم میکنم اونجوری هم نگاه نکن اوضاع کافی و نمایشگاه رکوده این چند تا اتومبیل هم مشتری ندارن . حقوق این ماه تو بزار فک کنم آره بازم دندون رو جیگر بزار تا بعدن
    از این حرفها بگذریم . خوب فکراتو کردی دوباره برنگردی سر نقطه اول . کلا بگذریم از این حرفها به جفتتون تبریک میگم
    ولی خیلی حال کردم قهوه رو انداختی رو طرف مردک حیز روزی یکیو بلند میکنه میاره اونجا هر چند لاش خور منه اینا هرکدومشون از این دخترا میاره قبلا یک دستی به سرشون کشیدم . حالا تشویقت کردم فردا نیای تمام منو ها رو خالی کنی رو سر طاسش خخخخخخخخخخخ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :)

      چرا شوکه ؟ حقوق نمیدی تازه مهمونی هم که برگزار میخوای بکنی به حساب من وجدان درد نگیری یه موقع .

      نقطه ها ازشون عبور کردم راه برگشتی نیست . ممنون . حتما واجب شد به خانوم ت گوش زد کنم . دیدی همش نمیتونی ادای رییس بودن دراری خودتم یه رییس داری فک کنم مدتیه ازش کتک نخوردی .

      حذف
  9. خیلی خوشحالم .البته نگران هم هستم ولی امیدوارم نگرانیم بی مورد باشه یه دنیا آرزوهای خوشبختی برا هرد تاتون من از لحاظ سنی شاید از همه تون کوچک تر باشم ولی عجله ای تصمیم نگرفین هردوتاتون. تحقیق کردین در مورد هم درسته به قول شما ها من استر هستم اما خوب نقطه مشترکی به اسم دوست داشتن هست پسری که دختر رو دوست داره یا پسری پسری رو بهش غلاقه پیدا میکنه . تا سر حد مرگ بهش عشق میورزه اما همش که نه اما بیشتر متاسفانه یکیشون کم میاره نتیجه اش معلومه چون حداقل اکثرا برخورد داشتیم و داریم کاخ کسرایی که ساختیم به صحرای آفریقا تبدیل میشه ما میمونیمو یک دنیا سوال .و مخالفم توی وبلاگ این چیزا رو مطرح کرد ممکنه کسی جفتتون دوست داشته باشه بعد ناراحت بشه که نتونسته به دستتون بیاره یا کسانی که تنهان البته نه همگی غصه بخورن که چرا اونا نمیتونن یکی داشته باشن . خوب بسه دیگه

    همین الان میگم بچه هاتونو من میبرم کلاس اسکیت و دوچرخه سواری :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این همه موج منفی چه خبره :) بخشی از گفته هات مخالفم . این حرفها مال تو نیست به امیر بگو تز های روانشناسیت مثل خودتن ! اگه تهران بیام لازمه باز ببینمش .........
      در مورد بچه ها مرسی تا ببینم حسین چی میگه .

      حذف
    2. خب در مورد بچه اگه مهرداد هم موافق باشه کلن بچه ها رو میدیم دم همایون خودمون می زنیم میریم بیرون گردش و تفریح :D
      همایون هم بشه قیم خونده ی بچه ها :D

      حذف
    3. موافقم عزیزم اما اون موقع خودش آواره میشه :)

      و آق امیر که نظرت پرید . اول متاصفم

      جبر و مطلق را ارزش نام نهادن طوقی ازش ساختن بر گردنمان نهادن و برخی های دیگه چون تو تاییدش کردن گفتند هنجار

      کجا ین بیماری شناخته شده به ما هم نشون بده مقاله شو ! در مورد سعادت و خوشبختی گفتی به قول خودت 10 ساله وب نویسی میکنم همون مواقع هم نوشته بودم مراجعه کن به ذهنت اینجا وقتی به من که ه یچ به دوستان و و بقیه توهین میکنی همین میشه .
      اخلاق آز دی رو لگد کوب کرده نگاهی به دور ور اخلاق جبری بکن بعد از هابز برا من بگو

      حذف
  10. هههخخ گفته باشم من دست مزدم بالاست . آخه پوشک بچه عوض کردن کار هرکس نیست باشه چون جفتتون از قشر کارگر هستین یکی داروخونه و یکی کافی شاپ 5 درصد کمتر میگیرم +هزینه های حمل و نقل شیر خشک و غیره :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همایون جون من که می دونم تو یک ریال هم از ما نمیگیری داری شکسته نفسی می کنی .. ولی جهنمو ضرر ، شب شام پیش ما بمون .. :D
      و ضمنن ، ما بچه زیر 40 سال به فرزندی قبول نمی کنیم :D

      حذف
    2. خوردی همایون جواب و گرفتی حالا خود دانی میتونی بچه 40 ساله رو بزرگ کنی :) تازه قراره شام حسین نگه ت داره فک نکنم بعده شام و شب بزاره بری D:

      حذف
  11. پاسخ‌ها
    1. در راستای روز جهانی دیابت و در اقدامی خودش جوش من و همسرم از دادن شیرینی منصرف شدیم :D

      حذف
    2. روی چشم . ولی من تازه خبر دار شدم من و حسین هم ازتون شیرینی میخوایم :)

      حذف
    3. عجب پروووییییییی هستین شما دوتا ؛)
      ولی شما دوتا جووون یخوایین، ماه عسل تشریف بیارین طرفای ما، همه وسایل واستون اوکی کردیم

      حذف
  12. بچه 40 ساله سوند میخواد و شیاف نه پوشک مگه از جونم سیر شدم همین استریت آکبند بمونم بهتره 40 ساله خخههه
    صدای دهل از دور خوشه دوری و دوستی ای همایون بدبخت چند تا قلم یکی مهرداد که زیاد مهربونه بیخیال میشه یکی حسین شیطونه ولی خوب حیله ای بکا میبریم 40 ساله رو کجای دلم بزارم :)))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همایون جون من خودم داروخانه ام .. شیاف و سوندش با من :D
      چیز دیگه ای هم اگه لازم بود بگی ها .. دم دست فراوون هست :)))
      اینکه کجای دلت می ذاریو دیگه من نمی دونم .. هر کی خربزه می خوره پای لرزشم میشینه :D

      حذف
  13. نخاستیم نخاستیم مال بد بیخ ریش صاحب D:
    پس دیگه مهرداد از همه لحاظ تامینه خدا شانس بده لوازم هم جور شد :))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مگه دست خودته نخوای بچه 40 ساله هیچ منو نفسم یک پسر گوگولی مگولی 50 ساله برات پیدا میکنیم مای بیبیش هم باید عوض کنی باد گلو بعده شیر خوردنش فراموش نشه :)

      حذف
  14. لعنت به این زندگی خیانت چیزه عادی شده .من دوسش دارم و یا بهتر بگم داشتم اون هم همینطور نمیدونم تو مثل بختک از کجا پیدات شد شوکه شدم یک لحظه سکته بهم دست داد خواهش میکنم از سر راه ما برو کنار بزار ما بهم برسیم مانع نشو با تو خوشخت نمیشه چون بین من و اون یک پیوند وجود داره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من بجاش مینویسم مدتی به دلایلی نمیتونه نت بیاد
      گذشته کجا بودی ؟
      من تبار و دیار فرهادم که عشقش سنگ و کوه را به تعظیم واداشت

      شکار عشق نبود هر هوسنانک نبنند عشق هر صیدی به فتراک نشان آنکه عشقش کارفرماست ثبات و سعی در قطع تمناست گر گوید در آتش روی خویش گلستان دانی آتشگاه و آتش

      حذف
    2. اول از همه باید بگم حرف من و همسرم یکیه .. هر جایی و هر چیزی که همسر عزیزم مهرداد کامنت میذاره من تایید می کنم و کنارش ایستادم ..
      و دوم ، ناشناس ، من نمی تونم تعیین و تکلیف کنم تو کیو دوست داشته باشی و کیو نداشته باشی اما اگه واقعن حرفت راسته باید بگم علاقه ات کاملن یک طرفه اس ، من همسر زندگی خودمو پیدا کردم و قسط هم ندارم از دستش بدم .. تو هم بهتره بساطتو جای دیگه ای پهن کنی ..
      کالات اینجا خریداری نداره ..

      حذف
  15. اوه اوه مهردا همین اول کار رقیب پیدا کردی با شناختی از پایبندی و عشق شما کوردها دارم و این مسایل ناشناس از همین الان اسم محلتون جوان ناکام :))))
    شوخی گذشته ما بچه های مرکز خصوصا بیشترمون تنوع طلب هستیم دوست داریم همه کس و چیز مال ما باشه طرفمون تو تنهاییش رها بشه حق نداره با کسی سلام و علیک داشته باشه با غم و ناراحتیش شاد میشیم . خیانت که کار هر ساعتمونه . به طرفمون دروغ میگیم . مهرداد رو خیلی ساله با نوشته هاش آشنام ولی شما که دوسش داشتین چرا مطرح نکردین شاید خاستین تنوع تو زندگیتون فراوان باشه . و مهرداد بعده این همه وبلاگ نویسی و تنهایی به نظرم عجله کردی شناختی از ایشون ندارم قضاوت بی جا نکنم . ولی نه نه اخم نکن هیچی اصلا . روی نظر ناشناس هم زیاد ناراحت نشو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب خوب تنوع طلبی بزار همسرت رو ببینم این کانتت رو باید بخونه :)

      حذف
  16. پس عکسهای لختیتون چی شد؟؟؟؟؟
    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من عکس خودتونو ندیدم حالا عکس لخت ولی چشم میزاریم البته فیلم فول اچ دی از شبکه های اونور آبی :)

      حذف
  17. خودت جواب خودت و دادی اول فاصله زبانی بعد مکانی که از هم دارین بهترین دلیله خوشبخت نبودن همراه توه در حالی که من کنارشم در شادی و غم احساسشو درک میکنم ولی اگه هر نیازی داشته تو چیکار میکنی ؟ به نفع خودت هم هست پس قبل شکست خوردنت رهاش کن بزار مال من باشه منم مال اون باور کن در باره ش اشتباه فکر میکنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دو حالت وجود داره :
      یک ، تو داری واقعن راست میگی ، که اگه اینطور باشه خودتو معرفی کن ببینم کیه منو اینقدر دوست داره که خودم خبر ندارم ..
      دو اینکه داری دروغ میگی و میخوای بین من و همسرم رو شکرآب کنی که باید بهت بگم ÷یوند بین من و مهرداد انقدری قوی هست که با 4 تا کامنت امثال تو از هم گسسته نشه ..

      حذف
    2. ای جون همسر نازم هیچکی و هیچ کس نمیتونه تورو ازم بگیره

      حذف
  18. متاسفم این همه مدت اشتباه کردم همه تون مثل همین

    پاسخحذف
  19. ما منتظر عکسای لختیتون هستیم خوشگلا....
    حالا شام عروسیتونو کجا دعوتیم؟ کدوم باغ؟؟؟ من الان بگم هاااا، وقتم پره، نمیرسم بیام، :P شام رو با پیک بفرستین خونمون :P
    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب دیگه چی .. واسه شام عروسی بچه ات اگه نیای بابایی دیگه باهات حرف نمی زنم ..گفته باشم ..
      حتمن باباییی .. عکس میگیریم واست می فرستیم اصلن یه وضی .. عکس برتر سال شناخته بشه :D

      حذف
  20. دوست عزیز "ناشناس" چه خوب میشد اگه بر فرض محال مشکلی هم وجود داره، اونو به فضای مجازی، وبلاگ و فیسبوک نکشیم تا به عوض حل مسله، بزرگترش کنیم.
    چه خوبه که رو در رو مشکلاتمونو حل کنیم.
    دوست ناشناس گرامی، شما که خیانت رو لعنت میکنی، و خودتونو اخلاق مدار میدونین، به نظرتون مطرح کردن مشکلات اونم اینجا کار درستیه؟
    یادمون نره اگه باد کاشتیم، طوفان درو خواهیم کرد.
    همیشه به خودم میگم این جمله رو که یادم نره: از هر دست بدی، از همون دست هم میگیری.

    امیدوارم بتونم همیشه نظرات به حق دیگران رو محترم بشمرم.
    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جون من می بینی بابایی .. واقعن نمی دونم چی باید بگم .. به قول مهردادم پس تا الان کجا بودی ؟ ..
      بیخیال بابایی .. بعضیا حتا ارزش فکر کردن هم ندارن ..

      حذف
    2. عزیزمی گل پسرمممم، در راه و هدفی که با همسرت انتخاب کردین ذره ای شک نکنین.
      قدر همسرتو بدون و همیشه پشتیبان هم باشینو از هم دفاع کنین، و خودتونو از حاشیه به دور نگه دارین.
      مهم خودتونین.

      جفتتونو دوست دارم اونم خعلی زیاد

      حذف
  21. ممنون ازمون حمایت میکنی شام که حتما اولویت هستین عکس که هیچ فیلم میفرستیم فول اچ دی :)

    پاسخحذف
  22. wowwwwwwwww
    تووررخدا ببین...من یه ماه نبودم رفتم امتحان بدم ام دی داف من رو پروندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ام دی داااااااااااااااااااااااااااااااااااااف
    کرک و پرم ریخت...واو الان مغزم مثل پازل مرتب شد...
    بماند که واقعا این قدر لاو ترکوندن همه رو مسخره کردی خودت حالا گرفتارش شدی...اما خب به هر حال خیلی بهتون تبریک میگم..بخشید که من خیلی دیر متوجه شدم...

    مهرداد جان به شما هم تبریک میگم...میگم ببین این ام دی داف من هرشب با من کافه رو باید بیادا...مخالفت های همسرانه کنی حسین میدونه با دوتا خاندان رو به رو میشی :)))))))))))))))))
    عزیزانم...
    دوستون دارم خیلی زیاد
    خیلی زیاد خوشحالم...
    واوووو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایییشششش .. انقدر بدم میاد از این تازه به دوران رسیده ای که عاشق هم میشن .. حالا اینش هیچی .. باز لاو هم می ترکونن واسه هم دیگه خیلی ضایعست ..
      مهردادم .. عشقم .. بیا بغلم :D
      آیدین جون ، پسرعمویی ، همسرم به من اطمینان کامل داره ، کافه که خوبه ، من اگه برم فیلم پورن هم بازی کنم مهرداد بهم میگه تو برای ارتقای سطح رفاه خانواده در اجتماع رفتی بیرون کار کردی ، خدا قوت پهلوون :D
      قربون ام دی داف .. ممنونم بابت تبریک .. دیدی بالاخره تو کافه های شبونه هم شوهر گیر میاد .. واسه تو هم جورش می کنیم .. خیالت راحت .. :D

      حذف
    2. آره :) کافه چرا که نه آیدین جان .............

      حذف
  23. حالا هی به من بگید دروغ گو نظرات گویای همه چیزن خوب بخونشون :) بازم بگید مسافت بازم بگید عشق .دلم برات میسوزه گفته بودن کوردها ساده هستند اما این اندازه نوبره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست نددارم جواب کسایی که اهمیتی برام ندارن رو بدم اما اگه واقعا کنارش هستی چرا از روحیاتش هیچی نمیدونی راجع به کامنت . و در مورد کوردها باز نمیخوام از دید ناسیونالیست و نژادپرستانه شما نگاه کنم خوشمم نمیاد وبلاگ جنبه های حاشیه ای قرار بگیره به خودش جوابت رو تو کامنت ها د اده شده . همین طرز نگاه ها همین برجسپ زدن ها همین موهومات و امثال این باعث خیلی مشکلات شدن . خوشبختانه توی عمرم لباس هیچ مکتب و ایدولژی رو بر تن نکردم در پست های آینده به این تیکه ت که به همزبان های من اشاره کردی خواهم پرداخت . بیش از این نمیگم چون نمیخواهم دوستان از کلماتم رنجیده خاطر شن و دور از جان خودم من هم مثل تو یک ناسیونالیست دو آتشه و برعکس از دید کورد شم اگه وقت داشتی تاریخ و جغرافیای کورد رو بخون و کورکورانه راجع به هیچیز نظر نده ............

      حذف
  24. چقدر ناشناناس بده آدم مثل تو دو به همزن و خاله خان باجی باشه :)

    کورد نیستم اما تعبیرت راجع به کوردها غلطه با صفا مرام کش آخر عشق برا عشقشون رگشون میزنن آخر غیرت چپ نگاه به عشقشون بکنی بدنت آبکش میشه مهربونن ولی این مهرداده بینشون از اون آب زیر کاههاشه مار موزیه نگو و نپرس :)))))
    مهرداد مراقب باش از همه لحاظ بد خواهان زیادن
    ولی یک جورایی یک درصد با ناشناس خاله خان باجی :) موافقم امیدوارم بدش نیاد اما اعتماد کار سختی شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عجب با دیدن این نظرت یاد فیلمهای دهه 40 و 50 و فیلم هایی چون قیصر افتادم نه بابا اینچنین هم نیست :))))

      ولی درسته تا بین ما و جفتامون وجود نداره ..............

      حذف
  25. خودمونو اخلاق مدرا جلوه میدیم بعد به خودمون اجازه میدیم به یه اقلیت بی احترامی کنیم. فرقی نمیکنه چه کرد، چه ترک، چه همجنسگرا، چه رنگین پوست و میگیم ما اصلا نژادپرست نیستیم. بی احترامی و نژادپرستی شاخ و دم نداره.
    در رابطه های دیگران دخالت میکنیم، میگیم ما خاله زنک نیستیم.
    به خودمونواجازه میدیم برای عشق دیگران حد و فاصله فیزیکی قائل بشیم و بعدشم میگیم اینطوری اصلا امکان نداره.
    واسه دیگران تصمیم میگیریم و خطی مشی زندگی واسشون تعیین می کنیم.
    تف بر ما جماعت، تف بر ما جماعت. نفرین بر ما جماعت. فقط شکل و ظاهرمون شبیه ادمیزاده ولی درونمون، افکارمون و افعالی که ازمون سر میزنه کثیف تر و پلیدترین افعال هست.
    اخرش میخواییم به کجا برسیم با دروغ گویی و یاوه گویی...

    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به به بای از این پنجره به دور و ور نگاه کرد مرسییییییییییی

      حذف
  26. خوب عکسای لختیتون پس کووووووووووووووو؟

    پاسخحذف
  27. وای چه آرامشی توی بغلش چه بوی خوبی داشت کلی بهت خندیدم ولی آخر یکم برات ناراحت شدم چقدر ساده ای کاش اول تورو گیر میاوردم ولی ما دو تا با هم خوشبختیم هر چند قبول کردم ظاهری تو رو دوست داشته باشه و دلت نشکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفم واقعا که هر چند به نظرم خیال پردازی میکنی ناشناس اما اگه هم واقعیت داشته باشه چه لزومی داره بگی .نمیتونم قضاوتن کنم . به نظر این ناشناس مشکلات حاد روانی داره اگر هم یک درصد درست بگه میخام واکنشت منطقی باشه با روحیاتی که تو داری با خوندن این نظر بیمار گونه حس میکنم چه حالی پیدا میکنی . به عقلت رجوع کن یک مطلبی رو 4 سال پیش توی اون وبلاگت گذاشته بودی عشق مجازی از اینترنت فاصله بگیر منم طلاق گرفتم اما باز ادامه دادم و میدم . ناشناس کاش میدونستی دماوند هم جلو مهرداد و مشکلاتی داره برای عظمت روحش سر خم میکنه از دیالیز و پیوند و شیمی درمانی و گذشته تلخش و ... یعنی اینقدر پست هستی نمیخای ادمی بعد گذراندن مشکلات زیاد به آرامش رسیده رو بهم بریزی ؟

      حذف
    2. ناشناس امسال تو کا خیلی زیادن توی جامعه وول میخورن مثل لاشخور منتظرن اصلا دوست نداشتم و ندارم نظر بدم ولی خوب چون مهرداد رو خیلی خوب میشناسم باید بهت بگم اینجا رو اشتباه فکر کردی گیرم اونو بازی بدید اما تغبر امسال تو از دوست داشتن همینه و بالا تر هم نمیره نگاهی به اینترنت و امسال تو چه جونورایی وجود داره برای بدست آوردن یک لحظه رسیدن به شهوت حاضره پست ترین خفت ها رو تحمل کنه بعد از اون حالت باز میره سراغ طعمه دیگه . فرهاد هم که مهرداد شباهت زیادی بهش داره آخر به شیرین نرسید از نظر تو و امسال تو .
      ولی اون رسید حالا شاید هم درست بگی که با اون هستی چی بگم که وصف کنم حالت مهرداد رو که من خیلی منتقدش هستم و باید داشته باشی هر چند به وصال نرسه آره عشق و دوست داشتن عوام گونه امسال تو همینه فراتر نمیره . خیلی موقعیتها توی زندگیش بوده و هست تا اونجا که نه به عنوان صاحب کار بلکه کسی که خیلی میشناسمش .کاش به حرف من و خیلی ها گوش میداد

      حذف
  28. خوب من هم همین رو گفتم اون فقط احساس ترحم بهش داره حالا از هر نظر که حساب کنید نه عشق ما دو تا خوشبختیم ولی مهرداد هم دلش نشکنه توصیه کردم باهش بمونه دلش نشکنه همین نه بیشتر جناب نیما که توهین کردی اولا به شما ربطی نداره و این تصویری که از عشق گفتی دوره امثال مهرداد و اینجور عقب مانده بازی هایی تموم شدن واقعا مسخره اس آدم توی تنهایی تصور کنه یکی باهاشه و از این حرفها مردم از خنده اگه اینجوریه قبول من کنار عشقم میمونم وشب و روز کنارشم و مهرداد هم با یک تصور زندگی کنه از نظر من اینجوری باشه خیلی هم خوبه در ضمن شماها کی هستین من برای این وبلاگ نظر میدم نه شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی خواستم ساکت بمونم و چیزی نگم اما دیگه داری پاتو از گلیمت درازتر می کنی ..
      به من هر چی گفتی گفتی اما حق نداری به مهرداد توهین کنی .. حالا هر کس و ناکسی که می خوای باشی باش ..
      خب اگه واقعن راست میگی که با من هستی خب چرا اسمتو نمیگی ..؟ از چی می ترسی ؟
      می خوای ثابت کنم واقعن منو نمی شناسی ؟
      جواب این سوالم چی میشه :
      من تو خونه چند تا اسم دارم ؟ و کدومشون اسم شناسنامه ایه منه ؟
      جواب این سوالو مهرداد می دونه .. اگه واقعن راست میگی و ما کنار هم هستیم دیگه جواب این سوالو که باید بدونی .. هوم ؟!!

      حذف