۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

پست شخصی متاسفانه جواب عده ای . و در مورد همایون ! قضاوت ..........

خوشم نمیاد وبلاگ  جای این حرفها بشه یاد زنای فامیل میوفتم  اما

در مورد پست قبل . اول داداشای گلم ممنونم اما  مسولیت گردنه  راوی بود نه من !

و در پاسخ عده ای  فورا مثل همه کارها عجولانه پرونده شخصی رو بدون حاضر بودن بستن و حکم صادر کردن

و در مطالب مختلف و جاهای گوناگون  مورد رنجش همایون شدند .

مثاسفم تا این جور طرز تفکر هست چرخ ترقی  از حرکت باز می ایستد و مثل همیشه درجا زدن همانا و عقب افتادگی همانا

همایون از اقوام نیما صاحب کار بنده و ساکن تهران و از دوستان یکی از پسردایی های بنده در تهرانه

و.آخه جای سخن بعضی باقی نمیزارن اینکه هر کی سلام علیک طرف کرد حتما یک سر و سری باهاش داره

خودمم خنده م میگیره  اولی واجب بود چون خیلی توی نظرات در بلاگ و صفحه ش بهش توهین کرده بودن

این فقط درر دفاع از پسری بیگناه بود همین

پ ن: در دنیایی که به دور از داوری مانده و هیچ کس بیگناه نیست قاوت کردن در مورد دیگران کاری شنیع به نظر میرسد


پ ن: سنگ ساروج را به عیار طلا محک زدن کار صفیحان است و لاغیر .............

۱۰ نظر:

  1. مهرداد ، وقتی که اعصاب نداره :D
    بیخیال هر حرف مردم .. این جماعت حرف زیاد می زنن .. اما اینکه از پسرک بیگناه دفاع کردی کار قشنگی بود :-*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه حسین اصا هیچ وقت عصبی نشدم و نمیشم :-دی

      آره نقش زورو بازی کردم ایجا :) -*

      حذف
  2. برعکس مخالفم این مطلب و نوشتی بزار همچین کسانی تو افکار جنسی منحرفشون غرق شن خودشونو با فرشته مهربونی مثل مهرداد مقایسه کردن

    پاسخحذف
  3. خخخخخخخههههههههه یه دفعه میگفتی کاسپر :)

    پاسخحذف
  4. ای برار جان بلامیسر دهن گاله خیلیا رو باید آسفالت کرد خاله خانباجی ها همه جا هستن . یکی از مندتقدین خودت و عقایدت بودم و هستم اما از نظر من و شوهرم :) مهردا مثل شهاب سنگی میمونی که هر چند هزار سال یک بار به زمین میاد داداش مهربون اعصابتو خراب نکن برا خیلی ها شناخته شده ای باز تکرار میکنم خوبی های تو تمومی نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام برسون خخههههههه

      وای چه هندونه بزرگی به اندازه یه شهاب سنگ . راستی ازم تعریف نکنی بهتره .شهاب سنگ ها :)

      حذف
  5. دهن بعضی هارو نمیشه بست
    دهن بعضی هارو هم نمیشه به حرف درست باز کرد :)
    مهم نباشه برات...دفاع از حق یه انسان بی گناه کار پسندیده ای بود :*

    پاسخحذف
  6. داستان چیه مهرداد جون؟ بحث خاله زنکی راه افتاده؟ بی خیال داداش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آره چی کار میشه کرد . محمد جون خیلی وقته بیخیال شدم بیخیال همه چی

      حذف