۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

اتمام امتحانات ......





وقت برگشتن نگاهی به آینه و سلامی کردم. وای این کی بود شبیه پشمک با این همه موی صورت یعنی این همه مدت توی امتحانات کافی میرفتم . برا همون بود مشتری چندششون میشد  که  سر میزشون برم تا به حال مهرداد به این شلختگی ........  حتی با پاشیدن عطر و ادکلن و خشبو کننده هم باز فرقی نمیکرد سر جلسه های امتحانی  کسی  شماره صندلی رو بپرسه حتی برا گرفتن چند سوال تقلب . شبیه وضعیت کنونیه  اوه اوه سیاسیش نکنم الان ........ بگذریم . آخه مثل این میمونه روی یک سطل زباله رو چند تا گل مصنوعی بزاری . ولی باز بوش از چند جای دیگه در میاد . نه اصلا  به جان چیکو که فقط اون برام تو این دنیا مونده  این مطلب حتی اجتماعی هم نیست چه رسد به سیا........ چون وقتی اجتماع خوشی و ناخوشی من براش مهم نباشه من هم مطقابلا . دیدین هر جور سکان رو هدایت کنم باز سمتش میره جاهای ناجور . آره بعده امتحان یک حمام میچسبه با کلی مواد موبر گلاب به رو ماهتون و چد تا ژیلت و یک بدن و صورت صیقل داده شده . همراه لوسیدن و از این حرفها . بعده حمام  جلوی آینه تیپ تابستان امسال چی باشه  فکر و فکر . سیبیل . نه بابا بهم نمیاد . ریش مزخرفه .  موی  بلند ...... نه همه شونو امتحان کردم موی کوتاه و صورت صیقل زده . ابرو ها چطور . تا حالا دست بهشون نزدم ولی خوب تغییبر خوبه یا همون اصلاحات  . ولی اگه زدی چشم و ابرو زخم کردی . .......

خوب نوبت لباس . تریپ مردونه ؟ نه تکراری. تریپ اسپورت نه تکراریه .و ....... معمولی خوبه شلوار جین این . تی شرت .  کفش؟  نه صندل  یه حلقه کوچولو انگشت پا و همراه حلقه های انگشتای دست . گردنبند فقط یکی .  بدون عطر نمیشه . و عینک . حالا راهی کافی .  کافی باز شلوغ بود سر میز ها چند نفری با هم گپ میزدن یا بهتره بگ م برا همدیگه چاخان میبافتن. کامی: هر از گاهی لبخندی میزد و پیامک روی  موبایل شو میخوند. و سرشو به سمت من چرخاند : مهرداد اس ام اس  نداری ؟. جوک .بی ادبی.  عشقی . فلسفی . غمگین . و .. ......
نه عزیزم  صندوق ورودی م مثل خدم خالیه .!

خوب گریه نکن -:دی  از پیامهای من انتخاب کن برا خودت بفرست !

برا عمه م بفرستم ولی بده ببینم چی داری

اوه اوه )))) ای شیطون  اینا چیه به قول یارو اخوفی یا آخوندکه این صور قیبحه و پیامکهای خلاف شرع چیه اخفی . خاک تو سرت )))

ولی  بعضی هاشون قشنگن خصوصا این پیام که میگه : 

پ ن : عمیق ترین  درد مردن نیست دل بستگی به کسیست که بدانی هست اما کنارت نیست .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر