۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

خوابیدن زیر نور ستاره ها ....... یه مطلبی اینو خواستم تو پست بنویسم اما چون مهم نیست و ارزشی هم نداره و وقت گرانبهاتون رو میگیره اینجا اشاره ای بکنم آمار بازدید کننده مینویسه از ایران ؟ ! دمشون گرم لا اقل مخاطبی پیدا شد اینجا رو بخونه و باید خطاب بهشون بگم مطالب اینجا شخصیه . متعلق به هیچ چیز نیست مثل خودم . ولی بیخیال بگذریم .........



امشب زود تر از سر کار برگشتم آخه تابستونه . و طبق هر سال یا روی پشت بام رخت و خواب و میندازم ویا تخت و وسایلش توی حیاط . طبق همیشه مخالفت میشه اما عادیه . تنهایی وسایل تخت رو از زیر زمین بالا آوردم . بعده 2 ساعت چکش کاری و بهم زیختن اعصاب همسایه ها و اخم کردن چیکو که امشب برعکس همیشه از سر کار میام باش بازی نمیکنم و بستمش که شیطونی نکنه تمام شد . توی زیر زمین یک جعبه کوچلو پشت تخت که داشت خاک میخورد . و باز کنکاوی درشو باز کردم عجب نوستالژی یک دفتر مربوط به حدود 1370 کلاس اول دبستان  یک چشمم ناراحت و دیگری خوشحال یک حس خوب با بدن عرق کرده و خاک آلود روی خاک زیر زمین نشستم ورق زدم . (خودمونیم عجب دست خط ضایعی خاک تو سرت مهرداد) یعنی دوست داشتم  بازگردم از نو شروع کنم  چه روزگاری  بود همه خوش بودن سگ و گرگ و بره با هم توروم بازی میکردند ! داشتم باز تو افکار غرق میشدم که چیکو پار کرد رفتم بالا با چشماش التماس میکرد بام بازی کن . یک اخم  نثارش کردم ولی دلم براش سوخت  کارای تخت که تمام شد و آوردن رخت و خواب و پشه بند  با اون سپری شد . باز بعده حمام امشب بین دوراهی م برم پشت بام نه همین جا توی حیاط  .گوش دادن آهنگ میچسبه  با دیدن ستاره ها ....... 



پ ن: شاید  ستاره دور باشه اما دیدن چشمکش از این راه دور باز زیباست ......

۲ نظر:

  1. اینجا روووووو ...کلک ..شب میری رو پشت بوم می خوابی .. با ستاره ها می پری ..
    ببینم ، پسر همسایه هم رو پشت بوم می خوابه ؟ :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ::)))))) نه همسایه کجا بود امسال همشون تو خونه زیر کولر میخوابن من یا پشت بام یا تو حیاط آخه زیر کولر خوابیدن هم مزه داره .

      ستاره آره دور و دست نیافتنی اما چشمکش حتی یک لحظه که از زیر ابر بیرون میاد هم لذت داره

      حذف