۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

فیس بوک : هر جا بریم به ویرانه مبدل میکنیم. چند کیلوی: فک کنم قصابه . قدت . رنگت . ........

دیشب ایمیل م رو بررسی میکردم که ایمیل یکی از دوستان قدیمی که الان 

در آنسوی آبها با دوستش !  که نوشته بود امشب بیا فیس بوک تو گپ  ما دو تا 

رو ببین و صفحه جفتمون که کلا یکیه ! رو لایک  کن . خیلی وقت بود صفحه مو باز نکرده بودم چون  همون آدمایی 

که تو چت رومای یاهو رو پر کرده بوند و اسم خودشون جی

 نامیده بودن همونجا پلاسن 

حالا با عکسایی که توی 50 پیج میبینیم . یا اسمای آنچنانی  پروفایل و ......... 

وقتی برات پیغام میزارن  اصل بده چند کیلویی قدت چقدره . یاد 9 سال پیش میفتم و دفترچه خدمت . انگار یا قصابن  یا  مامور آمار . 

و سوالهایی مثل : چند سانته ؟ (معذرت ) . رنگت . رنگ چشمات . شرت چی میپوشی . روزا چه لباسی شبها چه لباسی ! غذا چی میخوری که اکثرا جوابم اینه کاه یونجه . خرزهره . :) و وقتی روی پیغامی کامنت میزارم جوابای پایینیش مثل دیشب چند نفری جملات گاندی رو کپی پاست کرده بوند یا چگوارا که اصلا ربطی به موضوع نداشت . چند وقت پیش عکس دو پسر رو که همو فقط بوسیده بودند رو اشتراک گذاشته بودم زیرش یکی نوشته بود .  یکی شماره داده بود و یکی گفته بود من مکان دارم  برا امشب ونک خیابان ........ و جوابم این بود با کمال احترام بدون هیچ بی احترامی تهران نیستم غرب کشور ساکنم . و جواب داده بود برو گم شو شهرستانی ......... (بوق)
نمونه کوچولو برا خنده البته یکم تلخ : یکی زیر نگاره ال ج ب سخنی از انیشتین نقل کرده بود نوشته بود هدایت !! 

پ ن: از ماست که بر ماست .............
پ ن2: بعضی وقتا بهتره خاموش موند ...........
 

 

۲ نظر:

  1. خب خب خب .. فیس بوک خوش گذشت ؟ .. آب و هوا چطور بود ؟ :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فدات بشم آب و هوا همیشه ابریه داداشی

      حذف